אוהד אשל- צמיחה עסקית לחברות וארגונים

אודות אהד אשל

בשנים האחרונות הנני משמש כיועץ ומלווה במספר חברות מתחומים שונים אשר נקלעו לסיטואציה שדורשת התערבות, זיהוי הבעיה וביצוע ההמלצות בפועל , בחברות אלו אני מוביל תהליכי ייעול ושינוי נרחבים בהתאם לנדרש – החל משינוי אסטרטגיה, תהליכי צמצום, החלפת עובדים/מנהלים ועד לגיבוש תוכנית שיווקית ותפעולית רלוונטית לארגון.

 ידע בהקמה, פיתוח עסקי ,אסטרטגיה וניהול חברות, כולל ידע בהקמת מערכי מכירות ושיווק ,  ניסיון עשיר בעבודה מול ניהול ובניית תקציבים גדולים ויישומם בפועל . במשך כל שנות פעילותי בארץ ובחו"ל  פעלתי בצורה אינטנסיבית ורבת משימות בסביבות מורכבות, דינאמיות ובתנאי אי ודאות.

במקביל לפעילותי היום-יומית אני מקפיד להתנדב באופן קבוע בארגונים חברתיים שונים . 

אימייל : eshelohad@gmail.com
טלפון : 054-798-20-60

2012-היום: יועץ ומלווה לחברות ותאגידים, בחברות אלו אני מוביל תהליכי ייעול ושינוי. בעזרת רקע עסקי וניהולי מגוון, ניתוח המצב הקיים מתוך החברה, מיקוד והבניית תהליכי שיפור מידיים, הובלו חברות אלו חזרה אל מסלול הצמיחה, הרווחיות והניהול התקין.

  • בניה ,הטמעה וניהול תכנית עסקית רלוונטית בהתאם לכיוון הרצוי לעסק ולבעלים
  • שיפור הממשק בין מערך המכירות לכספים, בניית כלי בקרה והטמעת מערכות תומכות
  • קיצור זמני אספקה,עבודה מול ספקים,שיפור משמעותי בשירות, התייעלות בתהליכי ייצור וצמצום עלויות.
  • בנייה ומימוש תכנית עבודה ותקציב, התאמת המבנה הארגוני ליעדים העסקיים.
  • הטמעת תפיסת שירות מכוונת לקוח והקמת אתר למכירת המוצרים e-commerce .
  • גיוס, הכשרה וניהול של צוות אנשי המכירות
  • התייעלות בתהליכי עבודה, כגון: שדרוג המערך הלוגיסטי ובניה מחדש של ערוצי ההפצה.

 

2012-2007 : אבן קיסר, ארה"ב

COO 2012-2010

  • ניהול החברה בכפיפות לנשיא: 8 סניפים, 200 עובדים ומחזור מכירות של 350 מיליון ש"ח.
  • בניה ויישום תכנית שנתית ותקציב למכירות ולסחר, ניהול רשת מפיצים אסטרטגיים
  • הטמעת תרבות ארגונית מבוססת איכות, שירות ויעילות
  • ניתוח ושפור תהליכי עבודה ומדדים ופיתוח תכניות הכשרה

(2010-2007) Executive Director  מנהל מכירות ותפעול, החוף המערבי  USA

  • ניהול 5 סניפים, יחידות רווח והפסד, הובלה, הנעה והעצמת מנהלי חטיבות, סוכנים ועובדים
  • טיפוח וביסוס רשת מפיצים וניהול ישיר של שלושה מפיצים אסטרטגיים: טקסס, יוטה ואריזונה.
  • פיתוח ויישום תכנית שיווק, ומכירות: ניתוח שווקים, מגמות, גיבוש קונספט שיווקי, יישום ובקרה.

הישגים מרכזיים:

  • גידול משמעותי מאוד בהכנסות ותרומת השותפים העסקיים לרווח בחברה.
  • חסכון משמעותי בעלויות תפעול במעבר לניהול מעורב מדפרציאלי.
  • שיפור רווחיות וחסכון באמצעות צמצום סניפים ושליטה על מפיצים.
  • גידול של כ30% כל שנה מיעדי החברה

2007-2001 :  קבוצת פרומרקט- מנכ"ל חב' הבת

הקמה, פיתוח וניהול במודלOutsourcing   לחברות הגדולות והמובילות במשק

  • הקמה וניהול מערכי המכירות : לאומי קארד ,סלקום (סוהו), נביעות, בזק, שופרסל, כללית ועוד'
  • הישגים מרכזיים:
  • הגדלת נתח שוק, הובלה בנתחי שוק, גידול בהכנסות, הבאת פרויקטים.
  • הקמה וניהול התחום העסקי בחברה. ניהול מו"מ וזכייה במכרזים מובילים
  • עמידה בעשרות אחוזים מעל יעדי ההכנסות והרווחים

 2001-1996 :  מי עדן ישראל – מנהל מטה המכירות ואחריות על סניף ההפצה המרכזי  היקף פעילות כ -180 מיליון ש"ח

 הישגים מרכזיים:

  • הקמת  מחלקת קידום המכירות של החברה  בפריסה ארצית 
  • הקמה וניהול סניף ההפצה והמכירות של החברה במטה
  • עמידה וגידול ביעדי המכירות וההפצה בממוצע של -20% בשנה
  • מנהל מצטיין 

השכלה:

2016            :  גישור, אוניברסיטת תל אביב.

: 1998-1999 :  ניהול עסקי בכיר מקביל MBA, בי"ס למנהל עסקים ע"ש רקנאטי, אוניברסיטת תל אביב.

: 1994-1998 :  BA במדעי החברה 

 שירות צבאי:  קצין חטיבה , חיל התותחנים (רב-סרן במיל')

  •