אודות

אודות אהד אשל

שמי אהד אשל ואני מתמחה בפתרון בעיות מורכבות שלעיתים נדמה שאין להם פתרון. ההתנהלות העסקית והאישית בארצנו מייצרת שינויים ומניעה תהליכים מהותיים הנוגעים בכל היבטי החיים שלכם ושל הארגון שלכם, כמו כולם אתם כנראה נזקקים לעיתים לייעוץ וליווי על מנת לתאם ולשפר את המבנה העסקי ולאזן את הכוחות הפועלים בעסק ומשפיעים על ניהולו התקין.
ניהול תקין דורש: חזון – אסטרטגיה – יעדים – תוכנית עבודה שנתית – יכולות ניהול וצוות מיומן ויציב שמתנהל על פי הגדרות תפקיד ובעל יכולות לבצע את המשימה הנדרשת.
פה אני נכנס לתמונה בין אם אתם צריכים ייעוץ בנושא אישי, כח אדם, תפעול, מכירות או אסטרטגיה פיננסית בכדי להפוך את העסק שלכם למה שאתם חולמים שהוא יכול להיות או חולמים להביא את הכישורים והיכולות
שלכם למיצוי הפוטנציאל.
במשך למעלה מ-20 שנה אני מוביל תהליכים ושינויים בחברות ובתעשיות המובילות בישראל.
מוזמנים ליצור קשר לדבר בהרחבה על הצורך שלכם.

בשנים האחרונות הנני משמש כיועץ ומלווה במספר חברות מתחומים שונים אשר נקלעו לסיטואציה שדורשת התערבות, זיהוי הבעיה וביצוע ההמלצות בפועל , בחברות אלו אני מוביל תהליכי ייעול ושינוי נרחבים בהתאם לנדרש – החל משינוי אסטרטגיה, תהליכי צמצום, החלפת עובדים/מנהלים ועד לגיבוש תוכנית שיווקית ותפעולית רלוונטית לארגון.

 ידע בהקמה, פיתוח עסקי ,אסטרטגיה וניהול חברות, כולל ידע בהקמת מערכי מכירות ושיווק ,  ניסיון עשיר בעבודה מול ניהול ובניית תקציבים גדולים ויישומם בפועל . במשך כל שנות פעילותי בארץ ובחו"ל  פעלתי בצורה אינטנסיבית ורבת משימות בסביבות מורכבות, דינאמיות ובתנאי אי ודאות.

במקביל לפעילותי היום-יומית אני מקפיד להתנדב באופן קבוע בארגונים חברתיים שונים . 

ניסיון

יועץ ומלווה לחברות ותאגידים, בחברות אלו אני מוביל תהליכי ייעול ושינוי. בעזרת רקע עסקי וניהולי מגוון, ניתוח המצב הקיים מתוך החברה, מיקוד והבניית תהליכי שיפור מידיים, הובלו חברות אלו חזרה אל מסלול הצמיחה, הרווחיות והניהול התקין.

  • בניה ,הטמעה וניהול תכנית עסקית רלוונטית בהתאם לכיוון הרצוי לעסק ולבעלים

  • שיפור הממשק בין מערך המכירות לכספים, בניית כלי בקרה והטמעת מערכות תומכות

  • קיצור זמני אספקה,עבודה מול ספקים,שיפור משמעותי בשירות, התייעלות בתהליכי ייצור וצמצום עלויות.

  • בנייה ומימוש תכנית עבודה ותקציב, התאמת המבנה הארגוני ליעדים העסקיים.

  • הטמעת תפיסת שירות מכוונת לקוח והקמת אתר למכירת המוצרים e-commerce .

  • גיוס, הכשרה וניהול של צוות אנשי המכירות

  • התייעלות בתהליכי עבודה, כגון: שדרוג המערך הלוגיסטי ובניה מחדש של ערוצי ההפצה.

COO 2012-2010

  • ניהול החברה בכפיפות לנשיא: 8 סניפים, 200 עובדים ומחזור מכירות של 350 מיליון ש"ח.
  • בניה ויישום תכנית שנתית ותקציב למכירות ולסחר, ניהול רשת מפיצים אסטרטגיים
  • הטמעת תרבות ארגונית מבוססת איכות, שירות ויעילות
  • ניתוח ושפור תהליכי עבודה ומדדים ופיתוח תכניות הכשרה
  • ניהול 5 סניפים, יחידות רווח והפסד, הובלה, הנעה והעצמת מנהלי חטיבות, סוכנים ועובדים
  • טיפוח וביסוס רשת מפיצים וניהול ישיר של שלושה מפיצים אסטרטגיים: טקסס, יוטה ואריזונה.
  • פיתוח ויישום תכנית שיווק, ומכירות: ניתוח שווקים, מגמות, גיבוש קונספט שיווקי, יישום ובקרה.

הישגים מרכזיים:

  • גידול משמעותי מאוד בהכנסות ותרומת השותפים העסקיים לרווח בחברה.
  • חסכון משמעותי בעלויות תפעול במעבר לניהול מעורב מדפרציאלי.
  • שיפור רווחיות וחסכון באמצעות צמצום סניפים ושליטה על מפיצים.
  • גידול של כ30% כל שנה מיעדי החברה

 הישגים מרכזיים:

  • הקמת  מחלקת קידום המכירות של החברה  בפריסה ארצית 
  • הקמה וניהול סניף ההפצה והמכירות של החברה במטה
  • עמידה וגידול ביעדי המכירות וההפצה בממוצע של -20% בשנה
  • מנהל מצטיין 

           2016 :  גישור, אוניברסיטת תל אביב.

1998-1999 :  ניהול עסקי בכיר מקביל MBA, בי"ס למנהל עסקים ע"ש רקנאטי, אוניברסיטת תל אביב.

 1994-1998:  BA במדעי החברה 

 שירות צבאי:  קצין חטיבה , חיל התותחנים (רב-סרן במיל')

× מעוניינ.ת בפגישת ייעוץ
דילוג לתוכן