אוהד אשל- צמיחה עסקית לחברות וארגונים

הקמת מערכי מכירות ושיווק
בשיטת Outsourcing

הקמת מערך מכירות ושיווק בשיטת ה outsourcing מאפשרת שיווק זול יותר, זריז יותר ויעיל יותר.

הקמת מערך מכירות ושיווק בשיטת ה outsourcing מאפשרת שיווק זול יותר, זריז יותר ויעיל יותר.

צוותי מכירה למגזר הפרטי:

הקמת מערך מכירות שטח יעודיי  המתמחה במכירות שטח בנקודות מכירה בקניונים ורשתות ומערך- D2D.

צוותי מכירה למגזר העסקי:

הקמת מערך מכירות למגזר העסקי הקטן – SOHO.

הקמת צוות מכירות בכיר המתמחה במגזר העסקי:  corporateו sme.

 

חסכון בעלויות, ייעוד והקצאת משאבים מדויקים למטרה :

בעבודה עם EPG כל יחסי העובד – מעביד מתבצעים דרך EPG ואינם מהווים גורם משפיע מבחינת הארגון.

כך חוסכים זמן ועלויות בגיוס עובדים, בהכשרתם, הארגון לא מוגבל בפיטורי עובדים או החלפתם ולא מקבל על עצמו התחייבויות שיקבל בהקמת מערך תוך גופי.

מקצועיות הצוות :

בכל מערך אנו מציבים מנהל פרוייקט שעוסק רק בפרוייקט אחד ועיקר תפקידו הוא התאמת מאפייני המערך לצורכי הארגון והזנת הארגון במידע שוטף, אמין ובזמן אמת מהשטח.

הצוותים של EPG הם צוותים מקצועיים שמגויסים ומוכשרים בלעדית לטובת המוצר אותו הם יימכרו.

אנשי EPG נבחרים בקפידה, ההשקעה בהכשרתם היא גבוהה בהרבה מהמקובל בשוק, בשל מחויבותנו לספק "שירות מכירות" ללקוח.

תשומת לב ניהולית :

  • כל פרויקט מרוכז ע"י מנהל פרויקט, שמופקד על פרויקט אחד בלבד ומשקיע את כל זמנו ומרצו בפרויקט.
  • כך יכול הארגון להיות מעורב ובשליטה יומיומית על מערך השיווק, לקבל מידע עדכני מהשטח ולהגיב בזמן אמת תוך כדי תנועה.
  • יכולת התגובה וביצוע שינויים במהלך הדרך היא תכונה חשובה מאין כמוה   
  • בשוק מהיר ונתון להשפעות כמו השוק הישראלי ובסופו של תהליך – ניצול
  • מקסימאלי של מערך המכירות.