אוהד אשל- צמיחה עסקית לחברות וארגונים

ליווי וניהול מערכי
מכירות ושיווק קיימים

בבניית גוף חדש בתוך הארגון, חשוב לענות על הצרכים האמיתיים של הארגון.

לצורך כך יש לבחור במבנה המתאים, במודל העסקי המתאים למטרות הארגון ולבנות מערכת בקרה ישירה, מהירה ומדויקת שתמקד את המערך למטרותיו.

ניהול ותמיכה במערך מכירות ושיווק in house:

כל חברה נדרשת מפעם לפעם לבדוק את עצמה, על מנת לוודא יעילות, מיקוד  וחסכון של המשאבים הקיימים (כוח אדם, ציוד וטכנולוגיה).

לעיתים מבט מבחוץ מגלה תמונה שלא ניתן היה לראותה במבט מתוך הארגון, ובמיוחד כאשר העין הבוחנת היא מקצועית ובעלת נסיון מוכח בביצוע עבודות במספר ארגונים רב מתחומים משיקים ושונים .

גם שינוי קטן יכול להביא לתוצאות משמעותיות ורווחיות לכלל הארגון.

אפיון כל מרכיבי מערכת המכירה המסורתית ובניית מערך ממוקד ויעיל, חסכוני ו"רעב" להצלחה ולהשגת מקסימום תוצאות.

לדוגמא מספר נושאים :

  • בדיקת מיקוד הארגון וסדרי עדיפויות ברמה השיווקית.
  • בניית תקציב שנתי מתואם ועדכני.
  • בניית מודל שכר והתאמתו למקובל במשק לפי אותה קטגוריה או מוצר.
  • בניית מערכת תגמול ותמריץ.
  • תוכניות ייחודיות לשימור הלקוח.
  • הקמת ערוצי שיווק ומכירה חדשים.
  • התאמה של מודלים שיווקיים שונים (לפי צרכי הארגון והאמצעים הזמינים).
  • יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים בעלי מאפיינים דומים – Joint ventures.
  • העמקת הפעילות במגזרים חדשים: דתי, ערבי, רוסי.

מדוע לבחור ב - EPG ?

חסכון בעלויות, ייעוד והקצאת משאבים מדויקים למטרה.

בעבודה עם EPG כל יחסי העובד – מעביד מתבצעים דרך EPG ואינם מהווים גורם משפיע מבחינת הארגון.

כך חוסכים זמן ועלויות בגיוס עובדים, בהכשרתם, הארגון לא מוגבל בפיטורי עובדים או החלפתם ולא מקבל על עצמו התחייבויות שיקבל בהקמת מערך תוך גופי.

מקצועיות הצוות :

הצוותים של EPG הם צוותים מקצועיים שמגויסים ומוכשרים בלעדית לטובת המוצר אותו הם יימכרו.

אנשי EPG נבחרים בקפידה, ההשקעה בהכשרתם היא גבוהה בהרבה מהמקובל בשוק, בשל מחויבותנו לספק "שירות מכירות" ללקוח.

תשומת לב ניהולית :

כל פרויקט מרוכז ע"י מנהל פרויקט, שמופקד על פרויקט אחד בלבד ומשקיע את כל זמנו בפרויקט.

כך יכול הארגון להיות מעורב ובשליטה יומיומית על מערך השיווק, לקבל מידע עדכני מהשטח ולהגיב בזמן אמיתי ותוך כדי תנועה. יכולת התגובה וביצוע שינויים במהלך הדרך היא תכונה חשובה מאין כמוה בשוק מהיר ונתון להשפעות כמו השוק הישראלי.

תכנון נכון ועמידה ביעדים :

יעדיו של כל פרויקט נגזרים על פי דרישת הלקוח ולפי קריטריונים מוסכמים מראש.

היעדים הם קבועים, מדידים ונמדדים על פי נקודות זמן קבועות מראש.

בנוסף קיים קשר ישיר עם ראש הפרויקט המאפשר בדיקה רציפה של התהליך והתאמת יעדים בזמן אמת על פי צרכי הלקוח.

Market intelligence :

ל EPG גישה למידע עסקי זמין, מדויק ואמין.

אנו באים עם פתרון כולל ומוכן לארגון. ההוצאות ידועות מראש, התפוקות הנדרשות ידועות מראש, כך אנו מאפשרים לארגון לרכוש מוצר מוגמר גם בתחום המכירות.

יתרונות אלו מאפשרים לארגון בקרה מדויקת ושקופה על עלות ההרכשה האמיתית למוצר בודד, ובכך להעצים את יכולות המכירה של הארגון, לחשוף פוטנציאל שיווקי חדש ולהגיע למקסימום תוצאות, במינימום השקעה של זמן וכסף!