אוהד אשל- צמיחה עסקית לחברות וארגונים

מערכי מכירות

מערכי מכירות

בעל ניסיון מקומי ובינלאומי בהובלת תהליכי ייעול וניהול
של מערכות תפעול ושיווק עבור חברות מהגדולות והמובילות בארץ ובחו"ל.

פתרון משברים

תוכנית הבראה

אבחון ובקרה

מומחה בתחום הובלת תהליכי ייעול וניהול של מערכות תפעול ושיווק עבור חברות מהגדולות והמובילות בארץ ובחו"ל.

מערכי מכירות

EPG מתמחה  בהקמת מערכי מכירות , שיווק  ושירות  מקיפים לארגון, במטרה להגדיל את הרווחיות, להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים ואת מעגל הלקוחות הפוטנציאלי.

על החברה:

EPG הוקמה על מנת לתת פתרונות שיווק ושירות אפקטיביים ללקוחותיה ומתוך הצורך התמידי הקיים במשק לשפר לחדש ולגוון את מערכי השיווק .

EPG  השיקה מספר גדול של פרויקטים עם חברות מהמובילות והגדולות במשק, שלמרות גודלן וכוח אדם זמין שברשותן בחרו להשתמש ב EPG  כספק שירותי שיווק שלהן, על מנת לחסוך בעלויות, לאפשר גמישות שיווקית בשוק מהיר, ולבצע פעולות שיווקיות יעילות בהרבה מהנורמה, תוך כדי פיקוח מלא על ההוצאות ועל אפקטיביות התהליך.

EPG ערוכה להתארגנות מהירה, בהתגייסות מלאה ובפריסה ארצית של כל מערכי התקשורת השיווקית – מכירות, קידום המכירות, שירות וטלמרקטינג

לרשותנו צוותים מוכשרים ומקצועיים, נגישים בכל נקודת זמן, אמצעי הכשרה מתקדמים וזריזים המאפשרים הקמת פרויקטים עם כוח אדם מקצועי ומיומן תוך צמצום משמעותי של זמן ההתארגנות וחסכון בעלויות (מיון, גיוס, הכשרה וכ"ו).

EPG מספקת פתרונות כוללים למערך המכירות בין אם בתוך הארגון או ע"י outsourcing, החל בשירותי גיוס והכשרה של צוותי המכירה ומנהליהם וכלה בהפעלה שוטפת של מערכי המכירה, תוך עדכון ומעקב שוטף ויומיומי של הארגון. זאת על מנת לבחון תוצאות בזמן אמיתי ולאפשר שליטה בהקצאת משאבים ובמתן תגובות מהירות לשינויים בשוק.

מי אנחנו?

עובדי EPG הם מקצוענים בעלי השכלה תיאורטית ומעשית אשר קיבלו את הכשרתם בארגונים בהם עבדו בעבר – מעריב ,בזק, מייקרוסופט , סלקום , מי עדן , קומטאץ, פרומרקט ועוד..  והתמחו בניהול מערכות מכירה ושירות  למיניהן כגון: מכירות שטח, מכירות לשוק העסקי והמוסדי , ניהול מרכזי שירות , מערכי עמדות בקניונים וברשתות גדולות, שת"פ ופיתוח עסקי, טלמרקטינג ועוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט