ליווי וניהול מערכי מכירות ושיווק קיימים

ניהול ותמיכה במערך מכירות ושיווק IN HOUSE:

כל חברה נדרשת מפעם לפעם לבדוק את עצמה, על מנת לוודא יעילות, מיקוד  וחסכון של המשאבים הקיימים (כוח אדם, ציוד וטכנולוגיה).

לעיתים מבט מבחוץ מגלה תמונה שלא ניתן היה לראותה במבט מתוך הארגון, ובמיוחד כאשר העין הבוחנת היא מקצועית ובעלת נסיון מוכח בביצוע עבודות במספר ארגונים רב מתחומים משיקים ושונים .

גם שינוי קטן יכול להביא לתוצאות משמעותיות ורווחיות לכלל הארגון.

אפיון כל מרכיבי מערכת המכירה המסורתית ובניית מערך ממוקד ויעיל, חסכוני ו"רעב" להצלחה ולהשגת מקסימום תוצאות.

לדוגמא מספר נושאים :

  • בדיקת מיקוד הארגון וסדרי עדיפויות ברמה השיווקית.
  • בניית תקציב שנתי מתואם ועדכני.
  • בניית מודל שכר והתאמתו למקובל במשק לפי אותה קטגוריה או מוצר.
  • בניית מערכת תגמול ותמריץ.
  • תוכניות ייחודיות לשימור הלקוח.
  • הקמת ערוצי שיווק ומכירה חדשים.
  • התאמה של מודלים שיווקיים שונים (לפי צרכי הארגון והאמצעים הזמינים).
  • יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים בעלי מאפיינים דומים – Joint ventures.
  • העמקת הפעילות במגזרים חדשים: דתי, ערבי, רוסי.
דילוג לתוכן